Tuesday 15 November 2011

Bosan

aku dh bosan x tau nk buat apa lg dh...ingat masuk team lain ada gak keje nk buat, ini x..hari2 dtg keje melopong jer...tgk FB, masuk blog sana sini. aduhhhh....hari2 asyik kira time nk balik jer...lg 2 jam nk balik....dh la x der geng nk sembang setelah aku dipisah kan dengan Kembar ku..Pn Hasbah..x leh mak nk gosip2 lg...skang kak bah dok sebelah org yg x banyak ckp..so dia pon mati kutu cam aku gak...kesian kat kita kan akak...aufa lak dok kat atas cam keje ngan zombie , lagi la dia mati kutu..nasib baik la ada Mr R kan fa ? hahhaha...kalau la aku boleh balik skang ni..dh lama aku balik..kang aku balik Abg Leve marah lak...Abg Leve ni boss aku..heheheh..manja la konon "Abg Leve" podahhh...hahahhaha...x kuasa mak...nasib baik dia speaking aku faham lagi..tp kalau sepupu aufa si Mr JF tu..mampuih nk kena dengaq betoi2. About this JF, kalau dia lalu jer kat desk aku...mak ai..bau perfume leh buat aku pengsan...x suker la bau perfume dia...ok..thats it about JF.

hmmmm br kul 3.30 , 5.30 balik, sampai umah kul 6.30 kalau x jam la. Apa nk buat ar balik sat gi ..dh banyak kali aku nk p jogging, last2 dlm umah gak aku jogging...haishhh..malas betul...cam ner x membesar badan ni....hari2 membesar bagai johan...dlm hati rs mcm nk buat kuih pau..tp bila sampai umah...aduhh malasnya nk buat..so tangguh lagi agenda aku..

tetiba rs sonok la pulak dok menaip kat blog ni..mungkin sebab aku bosan tahap maksima kot..kalau x aku ni bukan nyer pandai sangat nk mengarang mcm2 ni...la ni boleh ar layan FB ,masuk blog org sana sini , bulan 12 nanti nangis la..mesti keje melambak...huhuhu...tp yg bestnya bulan 12 gak kitaorg cuti panjang!!!!! yeay...can't wait to spend my time with my luvly family!!!

No comments: