Saturday 21 January 2012

Pagi ni saya rajin nk mengemaskinikan rumah saya , hehehe..dasar tuan rumah yg malas kan..bukan apa sy kat kampung sekarang. Bangun awal, En skinny dah p keja , so cik chubby pon mula la nk berjalan ke rumah jiran2 alam maya. sambil2 tu leh jugak masukkan gambar yg dimasak untuk tatapan pengunjung.
Semalam En Skinny x mau makan nasi, dia nk makan homemade prosperity burger , tapi dia malas nak keluar beli daging burger oblong tuh. So, saya pon selongkar la peti sejuk mak saya dan saya jumpa puff pastry, chicken wing, mushroom and soup campbell. apa lagi, saya pon godek2 la semua benda2 tu. saya buat chicken pie versi saya la ...dan terjadi la seperti di bawah..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaa...


4 comments:

Amie said...

Rajinnya buat chicken pie....sedap ni!

gula merah said...

ala kak...instant jer nih...main campak2 jer..hehehe..

Lee said...

Hi Gula merah, waaa, you very rajin. Ini la sedap best!
Agak2 3 pieces will do me fine. Ada iced coffee? Ha ha ha.
Hey, you don't look like mother of 3 teenagers.....
You have a nice day, simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

gula merah said...

Hi uncle Lee, actually i'm a step mother to 3 teenagers...hehehehe...but i am not like a cinderella stepmother...hahahahha..